O nas

Zwroty/reklamacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Wypełnij i prześlij formularz reklamacji (Link do pobrania) lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie.
2.Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Reklamowany produkt należy wysłać na nasz adres magazynu: rare.com.pl ul.Bieżanowska 77/4 30-826 Kraków
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub kopią faktury oraz dołączonym formularzem reklamacji.

Zwrot towaru

Nie ma problemu :-)

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na info@rare.com.pl oraz dołącz takie oświadczenie do zwracanego produktu/produktów i wyślij na adres: rare, ul.Bieżanowska 77/4 30-826 Kraków

- Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
- Oświadczenie powinno zawierać imię i nazwisko, nr zamówienia, datę zakupu, dane do przelewu, wskazanie numeru/nazwy zwracanego produktu.
- Zapytania i reklamacje mogą być kierowane na adres info@rare.com.pl lub pod numerem telefonu +48 662 595 921 (opłata wg. cennika właściwego operatora).
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.